Full vecka och helgen är nära

Imorgon är det Äntligen Fredag, ska både bli skönt och trist tyvär, nästa vecka se väldigt oplanerad ut så jag vill verkligen inte att måndag ska komma och jag står här utan jobb igen=( Orkar inte med detta!

Iaf, har jag varit på två dagars kurs hos securitas onsdag och Torsdag, lagt prov så jag får se hur det går och om jag får vara med på nästa kurs=)HOPPAS!

Imorgon är det jobb på Rema 1000 igen!

Mira är en tokstolle, hur kan en hund bli galen av regn? Hon blir hyserisk, springer runt som en virre pelle och håller på, in i ena rummet snabbt tillbaka och sen samma runda om och om igen. Jäkla vilken energi damen har iaf! Samma sak sker ute, då springer hon runt i en cirkel en fem minuter? haha...

Mira går på regn!

Nu sussar lilla damen sött iaf i min STORA gröna filt, väljer den före in korg=)Wohoo.. en er populär. Hennes filtar ligger it vätten så hon måste ju låna något tills de är klara.

Innan busade jag med henne, virade ihop papper och fy faan va hon sprang, lika galen som när hon blir blöt=)haha... Knasig knasig!
Men rolig, underbar och söt!

När det gäller maten så har vi ökat hennes med en halv skopa mer, i förrgår var hon helt besatt av att stirra på oss när vi åt, gjorde inget annat, sen så har hon blivit lite smal så mer mat kan nog vara bra för hennes del.
Vi har ju våra löprundor som tar massa=)haha...
I veckan har vi varit ute 2 ggr, imorgon är det dags igen!
Idag ahr jag knappt lämnat huset sen jag kom hem från kurs, först lagade jag mat, en bakade jag knäckebröd och sedan bakade jag scones, fullt upp!

Nu ska jag krypa ner och gosa framför en serie! Svejsan hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0