Korglös Emira!



Jaa! som det står, En korglös Emira, hon har varit dum och då straffas man!
Emil kom hem och sa hej hur glatt som helst, Emira springer ut och Emil kollar in, sen vänder han sig mot henne och säger typ: Kom då! Då kryper hon fram, typ som om hon gjort något dumt vilket hon hade när Emil tittade in ordentligt igen.

Söndertuggade bajspåsar+ Lilla lådan jag gjort där vi förvarar dem i. Hallå! Uppmärksamhet eller vadå? Ungefär som: jag vill inte vara ensam hemma. Dumt sätt att visa bara. Hon måste ju vara själv någongång liksom, så är det bara, hon får akseptera det.
Iaf så fann vi att korgen var blöt, vet inte om hon kissat eller vad hon gjort så nu står korgen på tvättstället och Emira får straffas lite med att bara ligga på sin filt!

Knasig har hon varit med, tiggt i köket när vi lagat mat eller så vill hon bara ha sin korg, står och stirrar på en hela tiden=( Hmm...
Nu ligger hon iaf och nanar i storrummet=) Myspysan!

Dagen har varit rätt vanlig, kom hem, fixade mat, bakade bröd, traskade ut på en preomenad i ÖS regnet när brödet jästee och nyss har vi ätit av brödet, Emil och Pem åt hemmagjord fisksoppa som pem nyss gjort.

Mmm... kort dag! Visst varit på jobbet med hela dagen.

Jaaa... Usch vilken hemsk dag, jag drämde huvudet rakt upp i en pelare av järn eller vad det är, fy i helsike vad ont det gjorde eller inte ont utan jag hann inte reagera, det ända jag tänkte på var på hur mycket det lät inne i huvvet, krasslade eller typ krossades kändes det som=(Usch usch!  Resterande av dagen har jag mått illa och haft huvuvärk, smått yr. Jobbigt! Imorgon lär jag ha en fetebula.

Imorgon och på torsdag är jag fri från Rema, då ska jag vara på kurs på securitas! Wohoo! smått nervös men det går väl över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0