Miras nya regnställ

Idag är det Söndag och sista dagen på den här helgen, sen är det jobb jobb och kurs hela veckan, kommer bli en jobbig vecka tror jag men ändå spännande med nya möjligheter ich nya människor.

Idag blev vi väkta av vår lilla dam som itne orkade sova längre, upp klockan åtta ville hon. Vitvå låg och mös nere i hennes korg en stund innan vi steg upp, så mysigt att ligga hos henne ju.

Morgonpromenad fick vi till, vanliga gamla rundan, regnet öste ner men det brydde vi oss inte om, inte jag iaf, EMira var emot det, ville verkligen inte gå ut, utan stretade emot men det er jag som er bossen så jag bestämmer.

Väl hemma var frukosten uupdukad med nykokta ägg, mums! Gott! Till detta kollade vi ducktatales! Wohoo... älskar det!

Nu ska vi snart bege oss ut på en promenad igen, ska se om vi kan ta med oss saker så vi kan brygga kaffe ute och mysa av att leva ute=)

Jajja! Nu kommer här lite bilder på damen i sitt regnställ+ en bild på min paprikaplanta vi har här inne där det växer för fullt!

titta
Gud vilken underbar blick sötis visade på detta kort, helt bedårande ju!


söt
Kinesen är i farten, haha.. gud va rolig hon ser ut.

f
Jag tycker regnstället sitter perfekt på henne, Emira älskar det och har absolut inga problem alls med att ha det på sig. Så ska det vara!
Grönt passar henne perfekt, dock lite svårt att se henne i mörker då hon smälter in fint bland träden.

planta
Här har vi min paprikaplanta som jag fick av EMil i födelsedagspresent, cool! Uppnmanar alla att köpa en, växer paprikor som bara den här, visst, kanske inte lika stora som i butik  men goda goda!
I jul ska den kläs med glitter ocj julgranskulor.haha...

tråk
Emil hade tråkigt igår så han slängde upp lilla köket på storarumsbordet och eldade=) Mmm.. gott med nybryggt te. Jummi!
Vi sa vi kunde hänga upp min gröna filt, ta lakanet med pokahontas och björnbröder och sedan slänga upp tältet=) Vore mys pys! Sitta där och leka att vi är ute och campar!
Mmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0