Tomt på inlägg denna vecka=(

Opps! Det var då tomt på inlägg denna vecka, lite trist! Jag har inte varit på topp helt, har jäkligt ont i halsen och känner mig febrig och förkyld så jag har mest jobbat, ätit och sovit=) Blir så ibland!

Veckan har varit slitsam, trist jobb har jag så man pinar igenom hela skiten, men nu är det helg och en ny vecka om någon dag, behöver dock denna vila!

Emil haråkt iväg, kommer vara i Sverige till Söndag, är på besök i Sthlm, trevligt trevligt. Lite tid för mig själv har jag då. Jag har fulla planer för helgen. Jag och Emira ska ha en mysmorgon imorgon, promenad och gotta oss, sen ska jag in till Storbyn på en heldags shopping med mig själv. Kanske ska ringa en vän och se om vi ska ta en fika kansek=)hehe..snacka lite om jobbet!

Julfixas ska det göras imorgon! Ladda för peppearkaksbak om en månad..Wohooo!

Present och gojjs till Mira damens tårta ska köpas, damen blir ju 1 år nästa vecka, hur kul är itne dettta? Helt otroligt va stor hon har blivit, kalas ska vi ha!Ahhhhh!

Annars har jag och Mira nyss varit ute på en LÅNG löprunda, säkert borta en timme fasiken=) Dukitga vi är! Bra start på helgen.
 Jag ska väl snart skutta in i duschen, fixa mig, Mira kanske med ska få en dusch, kan nog vara skönt för henne, sen ska vi två mysa här hemma, kolla färdigt på Sunes jul.
Anna och pem ska in til byn ikväll så det blir en egen kväll för emira och mig. PYS!

Vad ska ni hitta på i helgen? BERÄTTA!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan.. vi ska bara ta det lugnt i helgen och på lördag så ska vi hjälpa uffe att tapsera hemma hos jörgen men jag vet inte om det blir två rum eller bara ett rum.. vi får se...hoppas att du och emira får en mysig helg för er själva... sabri hälsar.. pussa emira ifrån mig..



kram Madde

2009-10-16 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0