Bilder från semestern i Halmstad

Tänkte jag skulle slänga upp lite bilder från semestern i Halmstad.

Änglar
Mina två små "Änglar"ligger och gottar sig i trädgården, lite butter ser Akke allt ut och vara, tror det var imed EMira hade ett ben och han inte fick en chans att ta det.

pinnen
En glad Emira med sin pinne. Mums!
Akke
Vacker bild på Akke, ser dock lite lång ut i halsen med det är så med drevrar.
Söt han blev.
sara
Sara kom över på besök en dag eller Emil och jag hämtade henne och Amanda i bubblan när vi ändå var ute på en åktur.
Här  togs det lite bilder på deras vovve Amanda som kommit upp i åren, tror hon är 10 år nu den gamla tanten men ung i sinnet.

Amanda
Amanda busar lite.
lek
Fullt bus i Trädgården som vanligt, alltid full fart i detta hus när man har en EMira och en Akke tillsammans, de två älskar verkligen att busa med varann, de vet när det är nog och då gosar de tillsammans istället.

tur
Här börjar bilderna från turen vi gjorde när vi åkte till Attavara för att fiska och grilla, här har vi en Emira som är helt uppspelt för att vi åkt ut med båten utan henne. Blev en vacker bild med halva ansiktet dålt, dock dåligt kvalite då Emil glömde ställa om kameran.
fiskar
Här fiskas det för fullt, inget napp men vad gör det, vi hade jätteskoj!

Emira
Nu ska Emira få följa med ut på en runda. Spännande! Hade inga problem med att hoppa på båten iaf.

båt
Spännande med vatten.
til
Woho va glada vi alla är.
Tycker det är jättekul att åka båt och fiska.
gos
Sedan blir det klart massa gos med husse hemma efter en lång dag. Myys!

Kommentarer
Postat av: Madelene

hej... hur är det?? snygga bilder.. jag vill bara berätta att jag träffade en amstaffvalp på 11 veckor, han var så söt, svart med lite vitt på tassarna undertill...hur söt som helst och busig..

Sabri hälsar.. hälsa Emil... och pussa Emira ifrån mig...

// Madde

2009-09-04 @ 16:02:59
Postat av: MONICA KANSTRUP

HEJ HEJ



SÅÅÅÅ STOR HON BLIVIT. OCH FINA BILDER SOM VANLIGT.

HUR HAR DET GÅTT MED EMIRAS PÄLS, VAD HAR VETRINÄREN SAGT ATT DET ÄR.



VI SKA SKICKA BILDER PÅ DE ANDRA SYSKONEN MEN BILDERNA LIGGER I VÅRA TELEFONER OCH VI HAR INTE FÅTT TUMMARNA LOSS ÄN. MEN DE KOMMER JAG LOVAR.



HOPPAS ALLT ÄR BRA MED ER ANNARS. HÄR ÄR ALLT BRA KRAMA EMIL OCH EMIRA



KRAM KRAM

2009-09-04 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0