Dagens jogginrunda




Blev en joggingtur ut i det REGNINGA vädret, va faktiskt skönt förutom att en hund drog hela tiden, förstår itne varför hon itne kan hålla jämt tempo med mig, ena sekunden springer hon iväg i full fart och det blir ett jävla ryck i kopplet, andra sekunden tvärnitar hon och ska helt plötsligt göra sina behov elelr tvunget lukta på något, USCH!  Jag vill att hon springer fot jämte mig! Lyssnar och har kontakt med mig under hela turen, inte lukta eller avbryta utan det får vi göra på andra turer.

ÖVNING kallas det! Bara öva öva öva!  Går tyvär inte att ha henne lös då jag pringer längs en väg, när vi är i skogen och springer går det super, då kan hon göra vad hon vill!

Nu är vi fräscha och fina och kommer njta av resten av dagen, ska snart köra Anna till jobb, sen ser vi inte henne förens nästa helg något. Semester i Sverige blir det för henens del!Gott!

LÄNGTAR så till JUL! Snart är det typ bara 2 månader kvar till 1 December, är inte det för underbart.
Julpyssel, julsånger, julkalendern på tv(datorn) och en egen kalender man får öppna varje dag! Jippi!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei Emma



Ja hun vokser og trives, vår sommer har vært helt ok

Badet å koset mye.



Er ikke så mye på hunde treff mere, har blitt veldig mange der. så vi kaster pinner der ofte på formidagene

Var på utstilling i dag det var gøy, vi er veldig fornøyd



Hilsen fra Kai og Nikita

Ps Håper detre også har det bra, og at vi kan treffes en vakker dag.

2009-09-27 @ 16:19:11
Postat av: Emma

Jo visst är det kul men inte mer kul än andra tv.spel :P Men har man bara roliga spel då =) Det är ju roligt i början som allt annat ;)



Usch tycker det är hemskt, de är så mörkt. Jag kommer knappt upp på morgonen längre. Haha. Men jag längtar också till December, nedräkning :D



Helgen så har vi väl inte gjort sådär jätte mkt, varit i stan. Mamma & Tomme var över igår och idag har vi fixat här hemma lite :)



Tråkigt det regnar så mkt. Skönt med jobb i morgon? Vad är det för något?

2009-09-27 @ 17:50:42
URL: http://blogg.luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0