Dagens lunch!

Hemmafrun Emma lagar idag soppa med nybakat bröd till lunch. Mumma!
Soppan innehåller allt från: bönor, tomat, morot, chilli, linser och massa vatten såklart och kryddor som örtsalt och peppar.

Kan bli gott! Puttrar gott på spisen just nu.

Till tänker jag bjuda på grova bullar, en mix jag köpte i affären, värsta klippet, köp 3 betala för 2, så det vara bara att passa på och det såg jättegott ut på framsidan. Vi får väl se resultatet sen.

Nu till höst är det soppa som gäller eller vad säger ni?

Kanske skulle bjuda på lite recept här med, kul att dela och prova.

soppa
Bilden kanske inte blev super men man ser att det är en soppa iaf.
Gott luktar det...Mmm...

Min deg
Degen som ska bli grova bullar, låter hur gott gott som helst.
Dags att  baka ut nu, jäst klart.


k
Såhär blev resultatet.

Lagom tills allt detta var klart kom Emil hem och det vara bara att duka upp ute på terassen och nuta av min underbara mat och det härliga vädret.



JOBB!

På Måndag börjar jag med jobb, nu är det full fart i huset.
Kommer bli jobba jobba jobba så mycket jag kan, hoppas på massa övertid eller helger.
Blir dock samma jobb som innan fast ett annat företag. Kanske får ta med sig mat hem där med, blir lite billigare i längden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0