Dagens träningspass

Tänkte jag ska börja skriva DAGENS TRÄNINGSPASS, berätta vad jag och Emira hittar på för skoj för att hålla oss friska och glada, för vad annat än träning gör en glad och Uppåt=)haha... Man får så mycket energi att jag bara itne kan fatta det. Samma sak gäller Emira, varje gång vi varit ute och sprungit får hon värsta Engerigkicken,blir hyper springer runt och är galen emd alla sina leksaker och sedan en halvtimme senare ligger hon helt slut i sin korg och snarkar. 
Det är så det ska vara!

Dagens pass var lite längre, sprang längs vägen, bilarna kör som idioter och tar verkligen itne hänsyn, sen är våran väg här ute så smal så de komemr så nära=( Läskigt. Skulle Mira bara komma ut en meter skulle de typ köra på henne, jag menar man saktar ju ner när man kör förbi djur, tycker jag iaf, de kan ju bli rädda och hoppa till och vips så kommer de för långt ut i vägen. Kan ske så mycket olyckor.
Men allt har gått fint, mira håller sig iaf lagom nära och jag har alltid godkoll varje gång det kommer en bil/buss.

Regna skulle det emd göra, kom en skur när vi var på väg hem, en regnbåge dök också upp, Ooo... så fin. Roliga var att jag itne tänkte mig för utan sa högt : Kolla Regnbågen, gud va fin! Värsta stora.
upptäcker eller kommer på att det bara är jag och Emira ute på turen=)hehe... jajja.. Mira tyckte säkert den var jättefin.

Nu ligger iaf damen trött och belåten i sin korg och snarkar=)MYYS!

Själv gör jag itne mycket, fixar lite på bloggen com ni nog märkt, ska försöka få den mer personlig, just nu ligger det en bubbla på sidan. Provade och det blev bra. Ska få in lite bilder på oss här kanske=)

Vi får se vad det blir, allt tar sin tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0