En bra start på denna Söndag

Idag är det Söndag och upp kom vi tidigt, blir så nu när man sover i en liten säng tror jag, nu är vi tre vuxna människor och en hund som sover i samma rum. Pem har flyttat in där en sväng=)haha... får väl se hur detta går.

Iaf. Jag har sovit gott och känner att denna dag är underbarm, delvis för att det ska vara 0 millimeters regn=)ohoo! Ska vara så några dagar. COOLT! Det ska inte regna i Bergen!

Dagen började med en go frukost, löprunda för mig och Emira och sedan har husse varit med ute på promenad så jaaa.. UNDERBART!

Grilla funderar vi på att göra idag=) Vackert väder som sagt. Får se hur det blri med detta!

Hundetreff är det idag, vore kul att gå men jaa.. vet inte om det blir av tyvär.

Annars tror jag det blir åter en lugn dag med massa goos!

Vad ska ni hitta på idag? har ni haft en bra helg?


Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

De ha varit en bra dag för oss.Varit på Auktion

pappa köpte frimärken.Hälsa från alla.

2009-09-13 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0