En lagom lång tur igår

Igår var en rätt tråkig dag, vädret gör dagen så seeeg imed att man sitter inne. Annars hade jag och Mira iaf varit ute på två små promenader för att få lite frisk luft mellan allt jobbsökande.

Senare mot eftermiddagen när väl Emil kommit hem från jobbet skulle jag typ iväg och träna fotboll, första gången för detta laget så jag var extremt nervös som alltid, hehe... Jobbigt och komma ny och inte känna till någon.
Men visst gick det väl bra, alla blev glada över att jag var svensk=)haha.. knasiga norskar.

Men tyvär fick jag faktiskt avbryta min träning som 4 andra, han köra lite teknik, lite spel och skjuta på vardera fot sen small det i låren, kunde knaoot gå kan jag lova. Kramper, sträckning i båda låren=(BLÄÄÄ! varför ska sånt här hända? Måste varit jävligt hård träning?? Imed jag spelade match förra veckan utan några som helst problem??? BRA LAG! haha... trotts smärtan.

Emil, Pem och Emira dök upp på träningen, hade visst gått dit=) skoj! Då blir det sällskap på väg hem.
Det var en trevlig liten promenad hem. Plockade plommon som vi hittade längs vägen. Mmm...

Mira var väl trött, sommnade ganska snabbt väl hemma. Vi andra värmde på ltie vatten och gjorde te..Mmm... gott gott!

SMärtan sitter i idag med, usch! högerbenet ör okej men vänster ska vi inte tala om. EN liten morgonpromenad har vi såklart hunnit med. Underbart väder idag, solen skiner och jag har alla redan hängt ut lite tvätt! Duktig!

Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda, Emil ska jobba länge så jaa... söka jobb, traska ut, kanske laga punkteringen på cykeln. Usch vilken hektisk dag! hahaha....

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0