Fri vecka

Har en hel fri vecka, inte jippi!
Jajja.. upp tidigt, det var en dam som inte ville sova utan skulle ligga där i sin korg och nöffa runt=(Blää... bara att stiga upp!
Fixade och donade lite och sedan blev det våran udnerbara morgonpromenad... Ahh... kan lova jag njuter, solen skiner, inte ett moln på himlen och det kom rökmoln när jag andades. Vintern är på väg.

Hemma blev det kaffe och frukost för oss båda två eller jaa mira fick sin frukost.

Nu söks det jobb, jobb, jobb......

Har en intervju nu kl:12.00
imorgon har jag en : 08.00 och en kl: 12.00
Sedan ska det fasiken vara fullbokat hela veckan och nästa vecka ska jobba har jag bestämt.

Jag och Emil tänker likadant, vi borde nog flytta från varann en stund.
Imorse när jag satt på altanen och beundrade vårat underbara väder tänkte jag: Gud va skönt det skulle vara att traska upp för Ullriken idag, passa på när detta väder är här=)

En timme senare får jag ett mess från Emil:
Kan vi inte gå upp för Ullriken idag? fråga Pem om hon är på=)

Hahaha... Perfekt!
Det blri ULLRIKEN IDAG! Bilder får vi hoppas på........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0