Godmorgon

En fin lördag trodde jag det skulle bli, vi har precis varit ute på en tur uppe i skogen och solen sken och det var vackert ute, tittar jag ut nu 15 min senare har regnet börjat ösa ner och det är fullt av svarta moln på himlen=( VA? Jaa.. bara att le, såhär är det i Bergen=)haha..

Mira har haft det hur gött som helst, sprungit fritt och hoppat överallt, galen är hon när hon kommer ut så i skogen, springer upp och ner, ner och upp och håller på för fullt, hämta pinnen där, slänger den där och hämta den andra pinnen där=) Konstigt att beskriva men hon är allmänt knasig!
 Slog sig gjorde hon dock, jag gömde mig uppe på en kulle och så hoppade jag ner och då skulle hon efter i full fart, landade på benen men de vek sig så hon skrapade sig på bröstet och fick ett litet skrapsår vid hakan nått. Stackaren! haha...

Träffade på två joggare som hon fick busa lite med, försökte springa efter dem sen den lilla damen.

Nu är vi hemma och fixar oss i ordning för att åka in till (byn) tror väl vi ska in där, vi ska iaf inhandla nytt foder till Emira så någon butik ska vi in i.
Handla lite mat behövs nog med, maten går åt som bara den nu=( Konstigt! Ifs äter man mycket när man itne har något försig=( Att vara arbetslös är farligt!

Jag ska lägga ut lite bilderfrån Ullriken som vi gick uppför ikväll kanske, har inte änns kollat igenom dem=( Usch! Blir lite att göra.

Ha en fin lördag och skriv gärna vad ni ska hitta på=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0