Helgen har nu börjat

Då är det helg!
Dagen har varit underbar men jag har faktiskt bara längtat att få komma hem, varför vet jag inte, jobbet är ju rätt kul=)
Har bytat massor med mattor idag, alltså mitt nya extrajobb är att köra bil och byta mattor hos olika kunder i hela Bergen. SKOJ! Man träffar massa folk och jaa.. håller ansvar för sitt.  Har ju jobbat för berendsen förr fast i produksjonen=(BLÄÄ!
Så nästa gång du går på en matta LOVAR jag dig att det står berendsen i ett av hörnen=) LOVAR! Iaf för mig gör det det.

Jajja... Handlade hem äpplen och vaniljsås idag så bakat en otroligt god och knaprig paj har jag gjort.Mums! Vi alla älskade den förutom Anna som valde att överge oss denna helg för en pojk=( Ack! Mmm.. så god pajen var Anna! Synd för dig=)Mohahaha...

Emil fixade en god pastagratäng med massa goa grönsaker i=)Mmm...

Nu däreomt sitter jag och kollar jobb, jobbigt! massa hit och dit=( På måndag ska jag provjobba en dag på Sats träningssenter här runt. Ska se hur det är att stå i reception=) Sen behöver de personliga tränare och jag vill ju gå en sådan i början av nästa år, vilken tajming, kanske får börja jobba med det där om jag börjar som receptionist=)hehe...

Annars mår Emira fint, det hände inte så mycket här, men vi håller på och försöker boka en tid till mellandagarna i jul, Emira ska ha: Ettårssprutan, Rabiesspruta och eupass. Massa ting. Sedan ska vi iväg och köpa nytt foder till damen då hon verkar vara allergisk ellelr nått, ska kolla läget iaf, köra med nytt foder en månad. Så nu får vi försöka sälja de säckarna vi har här stående=) Jajja.. ska säkert gå fint!

Vad ska ni nu hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0