Idag är idag

En dag närmare helgen, inte för att jag så mycket längtar utan jag trivs med att jobba på Berendsen, tycker det är hur underbart som helst, kan vara för att vi är två och man pratar och hjälper varann men men....

Sedan om jag kör ensam kommer det bli mycket ansvar, kommer körefel hur mycket som helst och vara allmänt förvirrad, jag menar hur ska jag komma ihåg vart alla de 122 mattor vi bytat idag ligger om några veckor???HAHAHA....
 Jajja.. det problemet tar jag väl då.

Idag efter jobbet blev det äta snabbt och sen på med goa kläder och ut och traska, vi hade planerat att traska en runda här ute som tog oss 2 timmar nått. GOTT! HÄRLIGT!
Dock för mycket bilar och ingen gångbana=( Typiskt Norge;)

Nu lagas det mat, snart ska vi starta filmen: män som hatar kvinnor
Får väl se om det är en film att se.

Annars blir väl kvällen som alla andra, lugn och skön.

En härlig grej med jobbet jag har denna vecka är att jag går upp kl: 06.00 om morgonen, tar mig en lugn promenad med Emira, kommer hem och fixar frukost, sen kan jag sitta och njuta av tidningen och barnprogrammet en timme typ innan jag måstegå bort där jag möter upp bilen. Det är hur härligt som helst att inte behöva stressa om morgonen=)=)=) Gud vilken lyx att få njuta av den härliga morgonstunden=) Älskar morgonen=)AHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0