Kortfattat om vår dag!

Vaknade typ 20 ggr mellan 05.30 till 06.00 då en hund skulle hålla på för fullt=(Gahh! EMil gick upp halv så hon fick mat och blev allmänt störande med sitt tvättande och gluffsande. Fem i sex orkade jag itne ligga kvar och lyssna så jag gick upp!
Blev promenad med damen, fruksot och titta lite tv, cyklade hemifrån vid sju, halva vägen var det fint väder sen började det bara SPÖ regna, Jippi! Jag som har abretakläderna på, kul komma dygnsur första dagen=) BRA START EMMA!
Vid lagunen tog jag bussen in. Usch! hatar Buss! massa människor och bara massa köra stoppa köra stoppa!

Kom fram tidigt men vad gör det, jag var lika välkommen ändå!

Så nu går jag på upplärning iaf, lätt arbete men de verkar vara väldigt nogranna med att man gör rätt och att man kommer in i arbetet! BRa! på ica gick man med dem en gång sen sa de: jaha.. det här klarar du ju själv! jag kommer sen! och sen såg man itne röken av den typen nått mer.

Kom hemtill fyra tiden idag, De hade då varit och hämtat upp soffan så nu äger vi mindre grejor och är lite rikare=) Wohooo! Skönt att bli av med den fast den var fin=) men svårt att hålla på och transportera den överallt!

Målat förådet har jag gjort, lite. Emil och hyresvärden har lagt taket.

Sprungit har jag och Emira haft tid till med, kort runda i skogen med högt tempo! Härligt!

Blev långt inlägg ändå=(

Ett jobb har jag blivit erbjuden somjag verkligen itne vill säga nej till=( Varför tackade jag ja till to ukers vikariat=(VARFÖR?
Gud straffar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0