Lång dag med massa regn

Undra hur det kan regna så mycket som det gör?  Jobbig fråga....

Dagen/Morgonen fick trevlig start med en morgonpuss och massa gnäll av damen Emira, hon sa nått som: JAG VILL GÅ UPP, ÖPPNA DÖRREN MATTE, JAG E HUNGRIG. pip pip pip....
Bara att stiga upp och emira flyger snabbt på sin mat och börja äta, var väl visst hungrig, klockan var liksom bara sju.
Jag fixade kaffe och goa scones till frukost, Mmm... vi är så bortskämda här.

Sedan hann vi med en liten promenad i regnet, var blöta och goa när vi kom hem=)
Mira damen somnade och snarkade.

Annars har jag varit ute, cyklade och tog bussen på några utflykter, var även inom Hege på Orcus och lämnade skattekort, Oooo.. hon hade en liten vovve där, en golden retriver/labrador blandning=)Så otroligt söt! Hur gullig som helst! Oooo... vacker.
Vi snackade massa och hade det trevligt=)

Sedan cyklade jag hem, fixade en god sallad med fetaost och kyckling, snackade massa god mat så jag bara blev så sugen på kycklingsallad=)
Annars har det inte hänt så mycket, kollat jobb fått lite bra besked och jaaa.. jag hoppas!
Pem har fått goa nyheter så hon har kommit i jobb nu med=)Woho! snart kommer vi alla vara glada.

Nu njuter vi av lite kvällsmat och kollar film, ska ha harry Potter tema nu några dagar, pem hade ikke sett dem=(Hmm....
Mira nöffar runt och försöker få uppmärksamhet=)hehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0