Morgonens joggingrunda

Mira och jag har nyss kommit hemfrån morgonens joggingrunda, två gånger i veckan minst ska vi ut har vi sagt annars får Emil sparka ut oss, haha... Hittills går det bra, tror jag är ute mer än vad jag borde, springer ut en liten runda ibland bara för att komma ut. Dags att öka rundan iaf, får se om jag kan finna en bra plats att springa på, blir lite långtråkigt med samma runda om och om igen tyvär.

Mira är så rolig asså, vi springer en runda och sedan springer vi förbi vårat hu och då tror liksom hon att jaa... nu är vi klara: JIPPI! istället springer jag vidare, då tvärnitar hon, typ: JAG TÄNKER DÅ FAAN INTE SPRINGA MER! PUNKT SLUT! Hahaha... står där med tassarna frammåt och försöker hålla emot=)
Tror hon ja, blir och dra henne en bit tills hon ger sig och sakta följer med lite efter.
Vi har en backe precis innan huset som jag brukar springa nerför och sedan avsluta med att springa i full fart uppför=) GOTT!

Jajja.. nu har vi duschat och är rena och fina och klara för en underbar dag med massa jobbsnack förmodar jag=(USCH! För mycket på samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0