Nytt foder

Nu har vi inskaffat oss nytt foder till damen vår, GLAD verkligen GLAD blev hon. Matskålen var full med mat från i morse som hon inte rört, jag slängde det och hällde i det nya fodret=)WOHO! Full fart i tassarna kan jag lova.

Vräkte i ig allt och var hur nöjd som helst, det gäller att byta lite som han sa i affären, samma foder dag ut och dag in år efter år, VEM VILL HA DET SÅ?  Tänk själv att äta makaroner med fiskpinnar varje dag?? Någon gång tröttnar man faktiskt. En hund ska också ha det bra.

En positiv grej med, hehe.. fick halva priset på hela säcken=) Gött!

Annars har vi varit inne i byn, traskade runt i butiker, jag och Pem köpte oss en lär dig spela gitarrbok tillsammans så nu har vi full fart med att lära oss spela.
Sedan blev det god fika på cafet VÅGEN, en milkshake till mig, smootie till de två andra...Mmm...

Sedan blev det handla mat till helgen. Kvällen ska bjuda på god soppa med nybakade grötbullar tänkte jag.Mumma! Till detta ska vi se Big Fisch tror jag den hette. Nått i den stilen iaf.

Låter som en perfekt kväll! Ska se till att hänga upp lappen med fodret borta på hundklubben med=)JEPP!

Sen ska jag skriva ut lite lappar om min soffa, se om jag får den såld!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0