Onsdagen har snart passerat

Gud vilken vecka, alla redan mitt i den, längtar som bara den efter Fredagens eftermiddag då man sitter på bussen på väg hem och vet att man ahr två hela dagar fri=)Ahhh! Pust!

Vilket skitjobb jag har=( Buttert men man måste dessverre jobba! Skulle hellre vara på ica just nu!

Annars var det en hektisk dag igår tirsdag, direkt efter jobb var det shopping som gällde, jag var trött, ilsken , stressad och omotiverad för allt men vi gick igenom några affärer, hittade dock ingen jacka till mig=( men Mira fick med sig två presenter hem=)
En regnjacka och fiskben, imed att vi bytat foder till fisk måste vi gör detsamma med benen=) usch! torkade halvor av fiskar, Igår fick hon stjärten=( gud va det stinker kan jag lova!

Regn jackan var tyvär för liten när vi kom hem så vi gick till lagunen där på kvällen för att byta, vad tror ni då, jo det kostar en 100 lapp mer för en större storlek=(gud! gade jag pengar med mig? NEJ! Blir massa kaos och det slutar med att EMil kommer ut med nya västen och får åka in och betala en 100 lapp idag=) Schysst!
 
Testat den ahr vi gjort, Mira fick ha den på sig hela vägen hem igår, trots att det itne regnade.

Idag har vi med varit ute på tur, blev regnjacka på,  regnade som bara den=( Så nu är vi trötta!

Jag är helt slut efter detta jobb asså... Kroppen orkar inte, sånt jäkla projekt att ta sig från jobbet=( bussar och köer och sen måste emil hämta eller så måste jag gå 40 min hem i regn trött och hungrig! USCH!

Nästa vecka har jag fri ons och torsdag då jag ska på kurs=)WOHOOO! Nytt jobb kanske=)YEAH! Hemst vad man bytar jobb, nytt varje vecka=)
Sedan väntar jag på svar från ett konditorijobb, hoppas på det, ligger bara 10 min fra oss. Perfekt!



Fråga till Monica och Mikael=)

Om ni har tid, skulle ni vilja skriva en lite berättelse om Miras födsel och den tiden ni haft henne?
Gärna namnen på hennes syskon med bild så jag se vem som är vem=)Gärna lite om mamma och pappa med.
Håller på med ett stort projekt om Emira=) Får se om det kan bli något bra.

Bara om det finns tid till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0