Rastlöshet!!!!!!

Gud! Jag tror jag sprängs snart av rastlöshet, varit hemma en helv vecka typ och inte gjort något, bara väntat väntat och väntat på svar, helt sjukt va en kropp mår dåligt av att vara hemma helt tom!

Jag får panik snart helt enkelt, ser verkligen inte fram emot en helg just nu, vill göra nått, inte bara sitta ich vänta på att livet passerar!
Jag måste ta tag i kragen och rycka upp! Hitta en lösning!
Någon som har ngot förslag på nått kul att hitta på? Jag får nog snart investera ett Wii=( är det så kul att ha som jag tror? Eller som jag fått höra iaf.




Jag har iaf fått tag på ett busskort och mina kläder till jobbet är fixat så det är bara att åka dit och ÄNtligen få jobba ordentligt! Finns det chans att jobba mer kommer jag säga JA! Ja! JA!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wii är inte sådär jätte jätte roligt hehe :P

2009-09-26 @ 22:02:34
URL: http://blogg.luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0