Redo för jobb!

Dags för jobb igen, har fått ett jobb på mitt gamla ställe Berendsen=) Wohoo... Fast denna gången som chaufför eller bud. Gött!
Får väl se hur det blir, ska ut på upplärning dessa sista dagar denna vecka.

Annars har Emira och jag alla redan tagit oss en morgonpromenad, blir så när man har sen arbetstid, jobb mellan 8-16 tror jag. USCH!

Annars ska jag tjata på honom på manpower idag om ett jobb jag verkligen vill ha=)Åååå...

Emira är allmänt jobbiga varje morgon, håller på och bökar i sin säng, slaffsar och slickar, måste hon tvätta sig sådär tidigt om morgonen och sen somna när hon väkt alla?hahaha... vilken knasboll hon är.
Men söt iaf!

I förrgår eller jaa Måndags hade vi en aktiv dag, jag, Emil, Pem och Emira åkte in till Ullriken och tog oss upp för den åter en gång=) Härligt, vädret var helt otroligt så det skulle bara vara så.

Annars har jag kommit igång med min träning eller löpande nu, har legat på hyllan en stund men nu så, det blir så när man itne har jobb, allt blir negativt, man hatar allt och alla och blir tjurig på allt som hörs och sägs=(konstigt men sant!
Iaf så kom jag och emira ut på två turer igår, damen var helt slut! kvällen blev tidig för henne, snarkande lilla grejen!
Vi håller på och planerar för fullt här med, massa äventyr kommer ske till nästa år. Häftigt! LÄNGTAR! Fast just nu känns det rörigt och väldigt mycket på en gång!
Men träna måste vi! hehe...

Nej! Jag ska pyssla i ord ing mig nu, sen blir det och ta cyklen och sticka iväg, uppehållsväder än så länge men vi får väl se, blir säkert en skur just när jag ska cykla ut som vanligt.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0