Tidig morgon

Det blev då upp tidigare än vanligt idag, vad gör jag uppe egentligen? Jag jobbar inte men går ändå upp vid sju för att inte förstöra dagen, jag vill också vara trött tidigt på kvällen och sova.
Iaf satt Mira och tittade på mig i morse, bara stirrade.... Jaha tänkte ja, klockan är tjugo i sju och du ska stirra på mig?
Jajja... upp upp... Nu ligger hon och sover här ute i storarummet, Schysst!

Blir ingen morgonpromenad, har bara ingen lust när det regnar så, vi kan ta den senare.

Idag har jag lite planer som jag ska hinna med delvis åka in till byn och fixa ett busskort och sedan måste jag förbi Orcus kontoret och hämta upp massakläder som jag ska ha med mig till jobbet på måndag.
Phuu! bara att komma in till stan är ett heldagsprojekt så vi får väl se hur lång tid detta ska behöva ta, åker jag tidigt kommer jag slippa trafik och köer så det låter supert!

Sedan är det hem till helgen=) Blir en ensam helg för mig och EMil tror jag, Pem åker iväg idag och är borta tills åtminstone tirsdag och Anna jobbar dag/kväll och sen försvinner hon på Söndag, hem och hämta bilen.Skoj!

Bara jag, Emil och lilla Mira kvar=)

Fiska ha jag sagt vi ska göra...

Nu ska jag ät min goa grötfrukost och kolla Svensson, svensson avsnitt, smått aggresiv, sista filmen e borta???Vem har stulit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0