Ullriken upp förra veckan i bilder

Nu har jag kollat igenom våra bilder från förra veckan när vi gick ullriken upp igen fast denna gången hängde Pem med.
Jag, Emil, pem och Emira på tur.

Mira
Mira är glad över att få sitta i bilen på väg till platsen. En hund som älskar att åka bil asså, räcker att nämna att vi ska åka bil och hon blir hyper!
Schysst bild föresten. Biggface;)
Emma
Jag och Emira, Emil försöker få en fin bild.
 
porträtt
Mira sitter fint.

Kaffe
När vi nästan var uppe pausade vi med gott gott kaffe och frukt, skönt att bara sitta och njuta av utsikten samt tystnaden.

Pem
Cool bild! Pem fick en ide eller vad?

Banan
Mira passade på att gluffsa i sig våra bananskal, haha.. Vilken gris, nöffade som en samtidigt som hon åt.
Vår lilla grisekno!

utsikt
Underbar utsikt, vackert vackert.

emir
Mira försöker posera.

oo
Här har vi vår by bergen,
Litet och kompakt.

glidare
Några glidare var ute och hade det skoj.
Gud va mysigt det såg ut att vara, eller vad säger ni?
Bara glida runt och njuta av utsikten flygande, Woho...
Ville verkligen bara kasta sig utför och njuta av fallet men sedan kommer tyvär landnignen som inte lär bli så bra utan fallskärm=(hehe...
Farligt!

ooo
Gud va härligt det ser ut, avis avis är jag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.. vill bara säga vilka fina bilder ni har tagit...Emira är så söt på bilderna...hälsa alla.. ska hälsa ifrån sabri...//Madde

2009-09-21 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0