Bestigning av Lilla bocken bruse på Lovund!

Jag säger att lilla Berget heter Lilla bocken bruse, det passar lite fint faktiskt bara sådär.

Jag och Emira skulle bara gå runt en bit runt berget men det blev att bestiga lilla berget istället,läskades så..... Så japp! Nu ahr vi gjort ena delen, nästa blir att bestiga stora bocken bruse men då får lilla tösen ej följa med, för brant säger de och hon ahde lite svårt med detta lilla berg med så, bäst så!

Men när detta sker får vi se, vill helst ikke gå helt alena men får väl bli om ingen annan er här.

Här kommer massa bilder på turen iaf.

gg
Här står en bit upp bara, typ början av leden.
Utsikt över byn vår.
gg
Sakt men säkert tar vi oss upp, Mira sticker ut lite sär på bilden=)
hhh
Vilken söting man har med sig som bara njuter av solens strålar ......

ff
Den vackra stranden/viken på andra sidan.... Helt underbart... Dock gick vi ej ner som planerat då det var mycket is snö på stigen och att hålla en hund i koppel som ahr bråttom e inte lätt. Sker lätt att det blir ett ryck så båda åker ner för fort..... Så vi tog oss en annan tur som sagt.

dd

Mira tittar glatt ner....

tt
Ooooo....
rr
Aaaaa....
ee
Där nere e vår lilla byyy...
tt
En glad liten vovve på toppen av lilla berget. Öronen fladdrar.....
ff

gg
Vilken bild, det blir bättre och bättre=)ooooooo.....
Helt underbara, coola, svissade bara förbi ovanför våra huvuden=)
gg
Dessa märken skulle vi följa men såg jag många på vägen????Njaaa... jag och stigar????
Fast jag gillar ju orientering=)hehe
h
Vilken skillnad på berge alltså...
Då vet jag vad jag ahr framför mig när det stora ska bestigas!

Hoppas ni likte bilderna mina=)
Någon som känner för att komma upp nu då? Ett paradis e det allt här.


Kommentarer
Postat av: esping

Gud vilka fina bilder =) Sååå sugen jag blev på att komma upp, men går ju tyvärr inte =( synd. Pga denna J*vla arbetslöshet. hmmm jaja. Ha de kramar

2010-04-03 @ 07:57:58
Postat av: Madde

Glad Påsk. Vilken söt liten hund med flaxande öron.. Det var jättefina bilder som du har tagit. Ska hälsa ifrån alla i lilla Halmstad.

Du får ha en bra dag. Du får ta det lugnt.



Kram Madde

2010-04-03 @ 09:26:01
Postat av: Emma

Vackert Vackert!! :) GLAD PÅSK!! :)



Igår hade vi lite påskbuffe här för lite släkt och idag var vi bortbjudna. Känns som man inte behöver äta på 3 dagar men så är det ju med påsk man äter och äter hehe :D

2010-04-03 @ 18:23:41
URL: http://luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0