Då så...

Min syster och hennes man fick sin lilla flicka nu  den 9 april vilket innebär att de två nu blivit stolt mamma och pappa=) GRATTIS!

GRATTIS till Mormor och morfar rollen med mor och far=) Det blir tufft! Barn nuförtiden är så förbannat bortskämda så håll i plånboken;)

Själv har jag blivit moster och är så gla så gla så=)

Om en vecka får jag träffa det lilla undret.

Nu däremot sitter jag på ön, jag och Emira har nyss avrit på morgontur i det lite blåsiga vädret men ändå avckra, solen skiner iaf.

Fundera på om jag ska ta en sväng till gymmet nu när jag e pigg, men kroppen säger emotlite, tränat för hårt kanske?? Värkeriaf i alla mina muskler=) Vilka jag måste plugga in ordentligt nu. Om två veckor smällerdet, då er det provet som ska klaras. Jag hoppas och ber till gud att det ska gå fint.

Hedanefter ska det läsas dygnet runt. Idag blir iaf en lång dag med pluggande.

Jajja..vad finner ni på denna Söndag?



Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

HEJ HEJ



HAR NU FLYTTAT OCH KOMMIT I ORDNING SÅ NÄR SOM PÅ DEN BLIVANDE BARNKAMMAREN. HURRA HAR PRECIS FÅTT IN KOPPLAT DATAN OCH FÅTT HEM FANN EFTER 5 VECKOR. HO¨N HAR BOTT HOS MIKAELS MAMMA FÖR HÄR HAR MÅLATS OCH FIXATS EN DEL. HOPPAS ATT ALLT ÄR OK. HÄR ÄR ALLT BARA BRA.

KRAM

2010-04-21 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0