En så Vacker modell jag har att fota

gg

Tycker detta blev underbara bilder, häftig bakgrund och en levande tiger som tar upp bilden=)hehe...
Alla bilder ser typ likadana ut men jeg liker dem.

bb

Jag slängde en godisbit nedanför så hon skulel vara lite mer fixerad=)

hh

nn
blidde cool blick här.
gg
På väg ner.
hh
Skutt ner

Alltså jag blir mer och mer förälskad i Lovund för var dag som går men samtigt säger en del av mig: TA MIG HÄR IFRÅN NUUUUUU!
 Det er lite knasigt! Jag får väl ta och bygga mig en sommarstuga här trots allt för jag älskar detta landskap!
Jag är kär, tänk om jag varit en fågel, kunde jag lfyga hit lite då å då som jag ville=)hmm.. går väl att tänkas på...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Hon helt underbar på bild.

Har en duktig matte som kan ta bra bilder.

Ha en jätte bra dag. Pappa hälsa

2010-04-04 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0