Fröken Nyfiken

Mira är den mest spännande vovve jag vet, hon finenr alltid på något galet, nyfiken e hon med, ska på allt, veta allt och vara med på allt som görs.

En hund som luktar så mycket och så "diskret" som hon får man leta efter=) haha...

Alltså jag är så stolt över min lilla flicka, hon är den bästa som hänt mig och Emil trots onda dagar då man bara vill ---------------------.

Idag ahr vi tränat inkallning, hit och fot, samt följsamhet, klarade damen helt utmärkt. Bättre än tidigare, visst hon kan allt detta men det ska printas och vara säkert. Det är mig hon ska vara intreserad av ingen annan när det gäller komandon!

Ska allt ta och gå kurser med henne så fort jag får chansen, damen vill göra nått nytt märker jag, spår funderar jag fortsatt på. Tror verkligen hon skulle gillat det, går att tänkas på!

Någon som vet mycket om det?

Nu ska det lagas mat och busas lite på övervåningen med tösen min, föresten ska jag nog itne skriva tös, betydernågot helt annat på norska, tänk på det när du säger tös till någons barn, ajajaj.....

De kommer glo som faan!

Vad säger ni? ska vi ta ett norskt ord var dag, lära oss norska???hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

Borde vi inte få se bilder på nya lägenheten/huset? Eller det kanske du redan lagt upp bara att mitt minne har glömt det? :)



GLAD PÅSK Emma!! :)

2010-04-01 @ 14:29:23
URL: http://luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0