Heeej Monica och Mikke

Hahaha... det blir ett stort inlägg för dere=)

Har varit lite orolig kan jag säga, inte hört något från er.
Så nu har ni flyttat? Vart skulle ni flytta nu? var det en trappa bort eller vad var det?

Jag var ju i Halmstad i veckan, synd vi inte planerade in en träff men ni har nog haft fullt upp men kan ju ta det när Emil er med nästa gång i Juli=) Då kommer vi förhoppningsvis flytta närmare sverige, eventuellet Sverige om det bli studier för min del.

Mira har varit en helt otroligt duktig tjej, hon har åkt tåg, buss och båt från Fredagen kl: 17.45 till Lördagen kl:18.30. Det har gått upp och ner men mestadels fint, rastlös har hon ju varit men så otroligt duktig=) Stolt matte.

Men nu er vi tillbaka på ön=( ltie trist faktiskt! Ensamhet, bara jag och emria, Emil kommer om kanske en månad då blir det nog full fart på lilla damen.

När kommer er lilla?

Hoppas ni har en fin helg!


Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

TACK VAD KÄR DU ÄR SOM TÄNKER PÅ OSS.

GRATTIS GRATTIS SOM FÅTT MYSA MED EN LITEN. DE DOFTAR SÅ GOTT...

VÅR LILLA KOMMER I MITTEN ELLER SLUTET PÅ AUGUSTI. SKA BLI SPÄNNANDE.

KLART VI KAN SES I SOMMAR NÄR NI KOMMER NER IGEN.

ÄR NOG LITE EFTER I UPPDATERINGEN. MEN HAR NI PLANER PÅ ATT FLYTTA TILL SVERIGE IGEN. BLIR DET FÖR GOTT DÅ ELLER BARA FÖR ATT PLUGGA.

VAD SKA DU PLUGGA DÅ.

HÅLLER TUMMARNA FÖR DITT EXAMENS ARBETE.

VAR JOBBAR EMIL EFTERSOM HAN ÄR BORTA EN MÅNAD.

JODÅ HELGEN HAR VARIR OK. KORT BARA. JOBBADE FREDAG KVÄLL TILL 22 LEDIG LÖRDAG JOBBADE SÖNDAG. TRIST...

MEN DET INTRÄFFAR BARA VAR 6 VECKA. MEN NÄR JAG KOM PÅ ATT DET VAR MIN SISTA SÖNDAG PÅ VÄLDIGT VÄLDIGGT LÄNGE GICK JAG DIT MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA. NÄSTA GÅNG ÄR EGENTLIGEN DEN 6 JUNI SOM ÄR EN RÖD DAG OCH VI BLIR BEFRIADE. MIN SISTA DAG ÄR DEN 2 JULI SEN GÅR JAG PÅ HAVANDESKAPS PENNING I 2 MÅNADER INNAN BEBISEN KOMMER. HOPPAS DET ÄR BRA MED ER ANNARS OCH EMIRA OXÅ FÖR DEN DELEN. PUHHH DETTA BLEV LÅNGT MEN DET VAR SÅ LÄNGESEN VI TALADES VID.

KRAM KRAM

2010-04-25 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0