Måndagen har varit här

Kul att få reda på att man ska vara fri när man jobbat mer än halva dagen=)hahaha... Lite skoj! Jajja....Fanns ju massvis att göra på jobb så, had ejag fått reda på detta tidigare hade jag ju fasiken kunnat stanna i Sverige ett tag till och sluppit sitta här ensam!! Attans!

Idag ahr dagen bestått av jobb, handling då kylen avrit helt tom imed jag varit borta, så lördag och sändag fick jag leva på vad som fanns inom torrvaror och lite frys=)hehe... jajja...jag lever ju. Sånt ör livet när man bor på en ö, butiken er stängd Söndagar. Det ni svenskar, det skulle ni aldrig klara er med. Tycker det är bra att Butiker är stängda på söndgar, detär ju faktiskt en vilodag!

Varit på promenad har vi med, i detta udnebrara väder där det vräker ner droppar i stora stora mängder, blöta och glada blev vi, emira blirså glad när hon är blöt, blir en helt galen hund när hon kommer in, drar sig på golv och väggar.
Nu har vi snöstorm utanför, eller slaskstorm kanske låter bättre.

Jaha... Nu har jag en dam som stirrar på mig, tror hon säger ut matte, uuuuut!

NU ska jag gosa med min tjej!

Hej hopp! Imorgon är det Tisdag och en dag närmare tills Emil kommer hem=) LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0