Mira och Flugor

Igår hade Mira så kul med en fluga, sprang runt som en tok i hela huset och skulle bara ta den och till sist fick hon nog fatt på den för hon stod och lekte i fårskinnet, flugan hade visst ramlat där och det var väl svårt för henne och hitta den i det långa håret=)hahaha... Stackars lilla fluga. En Mira som stlår på en och biter.
Krukan åkte iaf i  golvet med då tokern e så hårdhänt och oförsiktigt.

Jag förstår inte var de flugorna kommer ifrån, har haft 3-4 st här inne sen igår, släppte ut några men sen helt plötsligt var de på insidan av fönstret igen... herre gud! smarta!

Idag är det helt underbart väder som det varit ett antal dagar nu så jag får väl se vad som händer, måste dockplugga och skirva klart men usch! har inga ideer och det som är kvar är bara jobbigt, men jag måste dock plugga för snart är det dags för prov och på 3-4 timmar får det plats många frågor=(

gg
Min vackra princessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0