STOLT MOSTER!

Jag er en så stolt moster som bara längtar tillbaka till halmstad så jag får peta på lilla damen igen=) Hon är så fantastisk.

hh
Se så vacker hon är, lilla Tindra=) Så ömtålig. Så liten och så otrolig, förstår itne att man kan vara såhär liten, det är lite läskigt. Men häftigt.

Madde och sabri er verkligen lyckligt lottade som fått en så underbar lite tjej! Grattis till er=) Snart kommer jag hem och lånar lilla tjejen när hon klarar sig på egen hand lite längre. fast det lär nog vara uppskattat med lite semester då=) Säkert eller??hehe...

Kommentarer
Postat av: Madelene och Sabri och lilla Tindra

Hej. Har hört att resan hem gick bra men att emira hade lite långtråkigt men det kan man förstå. Det var ju ett antal timmar att sitta still ju. Det blev en bra bild på dig och Tindra. Det är klart att du får låna henne sen när hon inte behöver mig längre när det gäller maten. Då kan ni ju hitta på en massa saker att göra. Lite semester är alltid upskattat.hehehehe.

Du får ha det så bra så hörs vi.

Sabri och Tindra hälsar.

Våra föräldrar hälsar också. Det gär Jörgen och Uffe också.



Kramizar Madde , Sabri och Tindra

2010-04-26 @ 10:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0