Vår lilla ferie

Här kommer lite bilder från vägen från Halmstad tillbaka till Lovund.
En uttråkad Emira!
gott
Damen gottar sig i sätet=)
Försökte få henne sova för att tiden skulle gå fortare.
kk
Ligger lite här och lite där, även golvet var gott att roa sig på ibland!

kk
Utsikten från tåget...Vackert

jj
Mer bilder..
Norr är så vackert men opraktiskt!
gggg
Då har vi satt oss på båten efter 20 timmar nått på tåg och 1½ timme på buss.GOTT! bara en timmes tur på båten sen er vi hemma. Hade en mycket olycklig dam med mig på båten, hon var itne nöjd alls med sin plats=(
kk
Ni förstår nog läget, Pip, gnäll och bara tjurigheter. Jag var snäll nog att stå här ute med henne istället för att sitta där inne. Men turen gick fort.
hh
Mötte färgan på vägen!

gg

tt
Jag ser Lovund! Wohoooo!
Kom hem till en regning ö=( trist! väl när vi komma innanför dörren började det spöregna.
Idag har vi iaf helt fantastiskt väder, blivit två turer ute i det sköna, kallt har det dock varit men det överlever vi.

Nu sitter vi hemmaigen och jag dricker te och äter lite kvällsmat, EMira gottar sig vid fönstret med att tugga på sitt ben. Ikväll blir det i säng tidigt, ny vecka imorgon och massa jobb. Ska väl blit gott komma igång igen och räkna ner för nästa avfart=) Sista dagen på ön.

Sen blir det nya äventyr, undra vad som sker.....
I veckan får jag även reda på hur det gick med examinationen..... Gahhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0