Bilder på Lovundvovven

Jag tänkte jag slänger upp lite fina bilder... Njut!

Em
Emira och hennes nya päls, fårpåls rån ön=) Myyys!
Vet inte helt om hon liker det eller ej???

örn
Här har vi en havsörn på LÅNGT avstånd=(bläää..alltid när jag har kameran med mig är de långt borta... Ska allt sitta en dag när det blir lite varmare och då jäkla ska jag få en fin bild.
Bäst hitills dock!
söt
Ser så söt och oskyldig ut.

gg
Biter ihjäl vovven sin.

ty
Mira och jag på tur i Söndags, kallt! Fick lite bilder på utsikten.

koll
Mira håller koll på allt!

hh
Mira bara älskar att springa runt, räcker säga: spring och lek så försvinner hon i full fart och bara springer från ena stället till andra=) Det är verkligen det bästa hon vet, att springa fritt=) Ahhhhh....
Tycker hon liknar sin mor här på denna bilden i ansiktet=) Eller vad säger ni?
är det fanny som tittar fram??
gggg
Utsikt, det vita där borta tror jag är fastlandet, ser ut som det ligger nära men båten tar faktiskt en timme nått=)

gg
Kallt!

Det var var jag hade att bjuda på=)


Kommentarer
Postat av: MONICA KANSTRUP

TÄNKTE DET VAR DAX OCH SKRIVA SÅ NI VET ATT VI LEVER.

ÄR HÄR INNE VARJE DAG O KOLLAR UTAN ATT SKRIVA NGT, LITE TASKIGT AV MIG. ALLT BRA MED ER. SOM VANLIGT JÄTTE FINA BILDER. JO MED VISST ÄR DET FANNY SOM KOMMER SPRINGANDE. FAST VI TYCKER TEZZ ÄR EN KOPIA AV SIN MAMMA FAST MYCKET MYCKET LIVLIGARE. DET ÄR JU INGEN GÅ ALLS I FANNY. HON ÄR NÖJD MED SIN KORG DET ÄR ALLT. JO DET HÄNDER EN DEL HÄR. JUST NU HAR JAG KRÄKSJUKAN ELLER NGT ANNAT GRÄSLIGT. OVANPÅ DET EN LÅSNING I RYGGEN SUCK. VI SKA HA BARN I AUGUSTI SÅ VI SKA FLYTTA OM 1 MÅNAD. INTE LÅNGT BARA TRAPPAN BREDVID, MEN DET ÄR JU LIKA MYCKET JOBB MED DET SUCK.....

VI BEHÖVER STÖRRE PLATS. MIKAEL ÄR DET BRA MED MEN HAN FICK EN BLODPROPP I BENET EFTER FEL ORDINATION AV LÄKEMEDEL AV LÄKARNA. AJ AJ STACKARN. MEN ANNARS ÄR DET BRA MED OSS. TOM FANNY BÖRJA TYCKA DET ÄR JOBBIGT MED SNÖN NU. HON GÅR UT OCH GÖR VAD HON SKA SEN HEM IGEN. NÄR DET VARIT RIKTIGT KALLT HAR HON GÅTT UT OCH SATT SIG UTANFÖR DÖRREN OCH KISSAT SEN VÄNT SIG MOT PORTEN IGEN. INTE GÅTT 1 METER FÖRRÄN VI SLÄPPT IN HENNE.HAHAHAHA SNACKA OM FEG HAHAHAHA.

SKÖT OM ER. SES VI NGT TILL SOMMAREN ELLER NI SKA JOBBA OCH HAR FULLT UPP SÅ NI INTE KOMMER TILL SVERIGE NGT.

FÖRRESTEN GRATTIS TILL ATT DU SKA BLI MOSTER.

2010-02-23 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0