Dag ut och dag in

Att jobba är rätt trist just nu iaf, man går upp på morgonen, äter sin frukost och så går man till jobbet och jobbar.... Bla bla bla... Sen kommer man hem lagom tills det blir mörkt och trist,ja då vill man ju inget annat än sitta inne=( uuuuuuu..... Sen är det likadant dagen efter=( BLÄ! säger jag!

Just nu suger jobbet! Jag vill vara ledig på dagarna så jag kan vara ute i detta underbara väder som det är på dagarna.... Trist!

Annars har jag nyss varit på tur med lilla stumpan, följde husse till jobb, skulle egentligen varit ute och fotograferat men precis när vi skulle ut blev det dystert och så började det snöa, nu när jag väl är inne då har det slutat snöa=) Så underbart! Verkligen!=(

Jag funderar på att bakalite gott bröd, fast jag ska ju itne äta bröd men det hade dock varit gott, kansek ska göra scones istället=)hehe...

Nu kollas det that 70´s show=)ÄLSKAR den serien, verkligen den bästa. Vilken gillar ni?

Mira har haft en härlig dag ahr emil sagt, busat med några småpudlar och hälsat på massa folk=) Hehe.. bra. hon behöver träffa andra vovvar, borde sätta upp en lapp om passning av hund så hon fr någon lekkamrat.

Vad ska ni hitta på i helgen då? Alla hjärtansdag och Norsk mors dag.

Själv funderar jag på att ta båten över till Sandnesjön och shoppa lite eller iaf titta, fast blir ju helt alena dock då Emil må jobba som vanligt.

Har ni köpt något fint till er älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0