Flyttstädning

Sådär...Nu är den gamla bostaden ren elelr iaf lagom ren, bättre än vad den var när vi flyttade in, jag tänker då inte skura sönder mina fingrar.... den är som när vi kom!

Nu har vi ju vår nya som ska städaslite men svårt att göra då damsugaren bara går viss minuter innan den dör och denne bolig är lite större=(Phuu! får väl ta lite var dag till sen andra dammsugaren kommer, sen har ju itne vattnet kommit heller så man är så sur det bara går, motivation och allt bara går emot och jag är en jävla gnällkärring just nu med humöret i lilltån som svider som faaan! Ursäkta språket men så är tillfället just nu bara.

MEN jag är glad för den nya boligen och Emil med=)

Vatten vatten bara vanligt vatten!

Just nu skämtar jag om att vi har ett utedass, fast väldigt modernt, vi lånar ju lägenheten här jämte=)hehe... bussigt men jobbigt, känns som om jag luktar som en gris, mina kläder är så gott som skitiga och jag har knappt något ombyte längre=( allt ligger i svarta soppåsar och jaaa.. ni hajjar läget!Så luktar jag illa när ni går förbi vet ni varför, försök bara ha lite förståelse=)

Nu babblar jag bara massa gojja men... Borde städa och sova dåd et är en ny jobbedag imorgon men lugn dag som alla andra, blir att fortsätta måla tak, inredning och eventuellt pyssla lite uppe på hotellet.



Jag är så glad så glad när jag tänker på April som snart kommer=) Den största händelse som kommer, Min syster och hennes man ska bli föräldrar och JAG får bli MOSTER=) Hur coolt är itne detta? Måste bara hoppas att jag råkar vara hemma just när detta händer men chansen är liten men samtidigt  stor imed att jag planerar att fara hem under påsken och bebis kanske tittar ut då=) Hoppas!

Ska fixa en cool sak innanjag kommer hem så ALLA verkligen ser att jag är moster;) hehe....
jag och bebis ska bli bästisar och jag ska vara hans/hennes favvis=)hahahaha... 

Längtar!



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej.

Ja du ska bli moster och om du vill så kan du få bli fadder också åt den lilla. hihi när vi döper henne/honom. Hälsa Emil och Pussa Emira ifrån oss

// Madde



Mamma och Pappa hälsar säkert.

2010-02-04 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0