Ännu en dag

Ännu en dag som Mira klarat galant=) Vi blir så stolta.
Dock blev det en stressig morgon, försov oss eller klockan ringde aldrig, Tur att Emil bara gick upp sådär och kollade klockan som visade sig vara 20 över sju och vi skulle upp halv sju...Hmm... knasigt så ikväll ställer vi två klockor!
Mira fick ingen morgonpromenad utan det blev äta frukost och sticka till jobb direkt.

Min dag har varit sådär, först inget att göra, städa ur ett hus och sedan fick jag vara med och renovera stugor=)KUL! Jag ska hjälpa en som heter linda, hon har redan gjort en stuga. Så idag har vi plockat ut möblerna, dragit lister och tvättat väggarmna, sen hann jag börja måla taket=)Kul kul! Blir samma röra imorgon, sen är jag ledig fredag och ska jobba Lördag kväll i baren, wohoo! galet nervös och stirrig, jag kan inget om att jobba i en bar????
Hoppas alla bestämmer sig för att vara hemma den kvällen!

Mörkt är det typ dygnet runt här, mörkt när man går och mörkt när man kommer hem, lite trist men det går mot sina ljusa tider här.

Promenad har vi hunnit med, varit ute och kollat ett hus som är till salu=) Inte för att vi ska köpa, bara kul veta lite.... Annars finns det en möjlighet att hyra ett hus här, det huset jag var och städade ut idag men jag vet inte, väldigt stort, kallt och gammalt, mycket rum=( Behös 4 sovrum? vi är två pers! Men annars var det väl gulligt, gammalt och sött som jag gillar men det sa bara inte klick!

Nej! Nu ska jag sätta mig hos emil och kolla Arkiv X, vi har börjat om från början=) hehe... Lovund:FILM

Måste finna andra intressen här, funderar på att starta i gymmet på fredag=)

Snart kommer jag förhoppningsvis igång med studierna med=)hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0