Bilder på vår lilla bolig

Jag tänkte dela med mig lite bilder på vårt nya hem, det är ju inte så stort men det duger gott och väl för oss tre.

gg
Här har vi då storarummet och köket,. litet och lätt, tyvär ingen riktig ugn utan har en sådan liten på bänken=)hehe...
Gammal skrotig soffa men mysig, allt är typ ihopplockat, lite saker från lite hit och dit=) Matchande eller??hehe...

Jaha...detta internet som vi har nu tillfälligt fiunkar ingen vidare så jaa.. det blidde bara en bild, har hållt på här ett tag nu men ger upp!

Annars har dagen varit lugn, mest varit inne då det varit snöstorm sen vi kom och idag har det varit fruktansvärt, blåser och ha sig som bara den, flyger typ iväg om man går ut så vi föredrar att sitta inne, spela kort, dricka tee och se på film=) Bättre söndag finns väl inte?

Promenad har vi hunnit med trots vädret, man får ju försöka ta sig ut iaf, Mira och jag träffade ett par som hade en pudel, blev lite gnäbb där, den hunden gillade inte emira, skällde och betedde sig dumt åt tycker jag, Mira blev rädd, hon gillade inte den pudeln kan jag säga... jajja!

Imorgon är det första dagen på jobb och jag är nervös, Emil är lugn som vanligt=) Jag ska la sätta mig och spela vidare nu så hörs vi imorgon efter första arbetsdagen och Mira ska ju vara ensam hemma i ett antal timmar, får väl se hur hon handskar det, Bra tror jag, bara hon får ligga i sin nya favoritfåtölj ska det nog gå fint=)hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0