Första dagen på jobb!

Då har första arbetsdagen varit, började med en tidig morgon med en promenad med lilla damen=) Sen satt jag och Emil i lugn och ro och slappade fram tills det var dags att gå till jobb.

Väl på jobb blev det rundvisning och snack om arbetsuppgifter m.m.
Sedan dimpte fler anställda in och det bllev presentation typ=) Kände smått igen någon=)

Jajja.. dagen har varit lugn, inte mkt att göra då det inte är några gäster där. Kommer var såhär en stund.

Har även blivit erbjuden att jobba på Lördag i baren men fick fundera på det=)Gott! fast borde tacka ja, så jag kommer in i allt innan det blir för mkt att göra.

Jajja... Emil har även han haft en trevli dag=) Vi äär så gott som nöjda och glada över att vara i jobb igen!

Emira har klarat sin ensamna dag helt utmärkt, hon har varit spå snäll så snäll så, inte gjort något hyss, bara vält ner duken ifs men det gör inget.
En duktig flicka vi har. JAG är så stolt så!

Jag fick sluta en aning tidigare så jag och tösen gick och möötte upp husse på jobbet, det gillar emira;)

Nu på kvällen har vi handlat och lagat mat, jag har gjort vårullar, till hade vi en blandning av ris, majs och morort och sen en kall hemmagjord sås. Mmmm...Gott!

Nu tycker jag det är dags att gå på tur med emira!
 

Har ni haft en bra start på detta året? Vore kul med lite svar ibland=)




Kommentarer
Postat av: Pappa mamma

Hej!

De var skönt att de gick bra på jobbet för er båda.

Och att Emira klarade dagen själv.

2010-01-04 @ 18:00:16
Postat av: Pappa och Mamma

Hej!

De var skönt att de gick bra på jobbet för er båda.

Och att Emira klarade dagen själv.

Krama emira från oss.

Akke hälsa

2010-01-04 @ 18:02:13
Postat av: Emma

Härligt att första dagen på jobbet var bra!!:)

2010-01-04 @ 18:44:40
URL: http://luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0