Lär känna Ön Lovund!

Jag tänkte jag skulle försöka locka er hit genom att visa er massa bilder på Ön, har ni itne bokat någon semester ännu föreslår jag att ni gör det nu på hotellet här på Ön, lovar er att det er en underbar upplevelse att åka hit, visst, finns kanske inte mycket att göra men man kommer minnas öns underbara natur och utsikter....
  Detta är en plats som måste upplevas!
Här får man den ro man behöver under sin semester!
Samtidigt får ni kanske träffa MIG, OSS!=)haha... Två flugor i en smäll!

Jag och Emira har varit ute på tur idag, blev inte så långt men en hel del bilder togs. Mira är nöjd och trött efter allt springande och luktande, har legat lite avslagen på golvet en stund men stpr nu och spionerar ut genom fönstret i soffan. Vet inte om vi sagt det men Emira har lov att vara i soffan nu, imed en liten lägenhet och ja, hon behöver få se lite ut=) Verkar iaf roande för henne då hon alltid är så trött efter att ha varit ensam hemma i 8 timmar när vi varit på jobb=)

Tillbaka till det jag skulle= BILDER kommer i massor!

mys
Detta var igår morse när jag gick för att möta upp söte på jobbet. Vackert!
fää
Underbara färger som man smällter in i alltså....

mir
Självklart en massa bilder på lilla tösen med. Fick till några riktigt fina tycker jag=) Stolt dam sa mamma men nej! Hon upptäckte bara att det kom folk och då reser man ju gärna på sig=)

muu
Så fin hon är.

söt
Vill inte sitta still.

gg

hh

gg
Här har vi lite av byn, slutet på denna vägen. Bergen där borta vet jag inte vad det är? Rakt fram, de röda husen har vi hotellet, de röda lite åt vänster är den udden vi ska flytta till.

hh
Hotellet, där jobbar jag.

trä
Ön träna här jämte, ska vara en fin ö sägs det, ska allt se till att vi åker dit. de brukar även ha en Festival om sommaren typ Juli, ska vara något att uppleva. Björn R>osenström tror jag till och med varit där och nu förra året var det också en kändis såp den festivalen ska vi GÅ på.

hh
DÄR ska vi bo=) haha.. jag är så nöjd fast jag inte sett lyan ännu men jag längtar så. har kikat in genom fönsterna men inte sett så mkt.

örn

berget
Berget!
bo
På bottenvåningen till höger bor vi nu.

cen
Där borta har vi centrum=) Haha... gymmet, posten, och butiken på höger sida. Vi bor till höger om den lilla röda bilen här.
Nära och bra till allt!
kyrkan
Här har vi kyrkan rakt över oss=)
Fin!

Jaaa.. här har ni fått en liten presentation av ena sidan av ön, kommer väl mer senare på andra sidan=)hahaha...

Har ni haft en fin helg?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fina bilder! :)

2010-01-17 @ 19:11:31
URL: http://luhanka.se
Postat av: MONICA KANSTRUP

GYD SÅ FINA BILDER. JO DÄR VAR JU VERKLIGEN VACKERT. NÄR FLYTTADE NI DIT DÄR OCH VARFÖR. HUSET NI SKA FLYTTA TILL SER FINT UT. VILKET FINT HOTELL DU JOBBAR PÅ. VAD JOBBAR EMIL MED.

KRAM KRAM

2010-01-17 @ 19:18:58
Postat av: Daniel Sahlén

Vad roligt att se lite bilder. Jag ska snart åka till Lovund och söka jobb. Har du några bra tips så maila gärna dom till mig. Skicka gärna upp fler bilder därifrån. Hur ser det ut vid vattnet?

2010-07-16 @ 20:50:11
Postat av: Daniel Sahlen

Nu har jag varit där! Det var verkligen kärlek vid första ögonkast :D, eller andra faktiskt eftersom jag missade första färgan och det var kolsvart när jag kom. Men på morgonen vaknade jag upp hos min kompis och gick ut. Det var Fiiiint.

2010-08-21 @ 02:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0