Min fria dag!

Idag denna fredag har jkag fri, tänkte mig gå på en lång tur men tror jag hoppar det, SNÖSTORM! galet!
Så jag funderar om jag ska ta på mig gymkläder och traska de där 50 meterna och träna liter kanske...=)hehe...

Men men... Har varit ute en liten tur, fäöljde Emil till jobbet, han skulle ju egentligen ta bilen som är helt insnöad av att plogen bara skvätter förbi, vad tror ni händer när han försöker komma ut, jo han fastnar=)hahaha... jaa.. då får ju jag springa ut där knappt iklädd något och backa medans han puttar=)Vilken kalldusch kan jag säga!

Nu tittas det film och Emira nanar, föresten, hon har spräckt upp soin klo=( blödde massa igår=( Stackarnm, en spricka rakt över hela=( Får hoppas det blir bra med det, fick springa runt med en strumpa igår för att hon bet på det.

Nu ska jag pyssla runt lite...

Men titta gärna förbi på vår lilla ö vi bor på=)

http://www.lovund.net/

Jag jobbar på det hotellet med=)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0