Nu är vi i Hemavan

Då har vi kommit så långt som till Hemavan, anlände igår vid en två, tre tiden. Nu är väl klockan runt åtta och vi väntar på att frukosten ska öppna. Det har varit en helvetesnatt, jag vet inte hur jag ska berätta men gör det sen, ska göra det för vår kära receptionist med=)=)=) Hoppas på pengarna tillbaka, för sova, det har vi då inte fått göra förens ca 30 min innan klockan riungde, då var det kanske tyst!

Vi åkte från Halmstad i OPnsdags morgon, sa hej hej till far och drog iväg, när vi kört några timmar kopm vi på tanken att ringa polaren Jessica i Karlstad och kanske titta inom en timme eller nått och säga hej, så vi sänder iväg ett sms och visst går det fint, så när vi väl kört såpass långt åkte vi inom Karlstad och gick på tur i svinkylkamn, dökallt, sen drack vi en kopp kaffe och åt en kanelbulle. Mmm... Det var gott och mkt trevligt att träffa Jessica igen, det var väl 1½ år sen nu men så lik hon var sig=)

Sedan åkte vi vidare frusna...Brr... Mycket snö kan jag lova er!

Stannade sedan i Sveg lagom till fem- sex tiden, hade hyrt en liten stuga där som var hurmysig som helst, resterande av kvällen blev att laga mat, mikrade de vegetariska burgarna och japp! det fick då duga...
Sedan kollade vi tv och hade det lungt och skönt.

Mira och EMil var ute och sprang lite i snön, Emira försvann nästan så djupt är det=)

Dagen efter blevlika tidig som den första, upp fem och iväg vid sex. Morgonen gick fort, inte en bil på vägen och d et var bra väder...

Lite mindre körrunda idag men ändå lika seeeg. tröttsam och jobbig, jag känner att Emira ä'r trött och uttråkad, hon sitter ju kopnstant i mitt knä och jaaa.. bökar runt. Jobbigt. Men om morgonen och kvällen sussar hon så sött! Vi båda tycker hon är väldigt duktig, det är rätt jobbigt att åka såhär långt.

Men bortskämd har hon blivit lite, får ligga och nana med oss i sängen, gud som hon sover, som en riktigt prinsessa, njuter som bara den och somnar snabbt som bara den.

Nej! Nu ska jag springa på toa på¨andra sidan gatan då vår itne är brukbar p.g.a äckliga töntiga idioter.... Nerpissade=)

Sen hoppas jag på att frukosten är öppen! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0