Nu börjas det!

Usch! ¨Denna dag er inte med mig iaf, så fort jag går utanför dörren så ere antingen snöstorm eller så börjar det hagla stora bitar som snärtar rakt i ansiktet av blåsten eller så ska gymmet vara stängt just när jag är ledig och har all tid i världen att gå dit? VARFÖR?

Jag er hemma själv med Emira, vi har inget att göra i denna lilla hydda förutom att starta en film somn alltid eller sitta framför denna dumma sak som tagit över denna värld!

Emil jobbar och jobbar, det har knappt gått en vecka och han får jobba hur mkt han vill och inte tackar han ju nej.... Skulle inte jag heller gjort om jag fått jobba, men har man sådan tur? NEJ! Fast sen går ju inte livet ut på att enbart jobba och få pengar utan att leva sitt liv med violket jag itne gör känns det som, sitta inne och lata sig=(USCH! jag vill hitta på saker, i sommar ska jag faan ut och resa, om jag så ska göra det helt själv, men ut ska jag, hitta på äventyr och njuta av att vara fri utan några jävla bekymmer.
Vilket ämne jag kommit in på, tror vi skippar detta, kanske ta sig en sväng till butiken,finna lite saker som behöv köpas hem... En borste till mig, kan ju inte gå runt se ut som en mullvad hela dagarna=(


Deppig dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uh va trist!



jo, jag undrar om ni skulle kunna maila bilderna från valpträffen till mig? ([email protected]).



förresten, jag har precis läst ut en väldigt intressant bok av fan fennell, den heter "förstå din hund", rekommenderas varmt!



kram

mika

2010-01-10 @ 13:28:47
Postat av: MONICA KANSTRUP

2010-01-11 @ 10:04:27
Postat av: MONICA KANSTRUP

HEJ HEJ

HAR BÖRJAT JOBBA IGEN OCH VARIT IGÅNG I EN VECKA. SUCK, DET ÄR SEGT EFTER 2 VECKOR LEDIGT. TIDIGA MORNAR OCH SENA KVÄLLAR. HAR NI BYTAT BOENDE TILL EN MINDRE LÄGENHET?? DET SÅG MYSIGT UT I ALLA FALL. KRAM OCH SKÖT OM ER

2010-01-11 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0