Ny lägenhet..

1 februari är ti typ lovade en ny lägenhet och då menar jag NY! Helt nybyggd! Härligt! Längtasr, slippa denna mögliga skit som torkar ut en eller vad det nu är för fel. Hela vår ytterdörr är ju typ helt vit av fukt/mögel=(Uuuu....
Fönsterkarmarna är helt svarta och blöta=(Grrrr.... GRISIGT!   NEJ! vi ska flytta! Måste tänka lite på oss med, inte bra bli sjuk av detta, Emira är ju hemma här hela dagarna=( Stackaren! Man vet ju aldrig hur det kan skada en.

Ska ta mig ut och ta lite bilder på lyan imorgon.

Idag har varit en ensam dag på jobb, bara jag där=(Trist! gått där för mig själv, lyssnat på nyheterna=)

Jajja..

Inatt sover jag sjäölv, emil ska jobba=( Imorgon blir det eventuellt squash med nathalie och sedan pizza på kvällen på hotellets bar;) Låter helt perfekt tycker jag!

Träna ska jag hinna med imorgon, funderar om jag ska ta en sväng nu snart men...Hmm...hade varit gott att krypa ner i soffan, dricka tee med frukt och gosa=)

Spelade ju trots allt fotboll igår i 1½ timme=) Hårt! tungt! Dags igen på tirsdag!



Tänkte jag skulle berätta en kul grej jag upptäckte idag, äntligen tog mysteriet slut och jag fick veta vad som brukar ske...
Vi har funderat varför bordsduken ligger som den gör varje dag när vi kommer hem, den är typ ihopskrynklad liksom, Emil trodde drog i den eller nått, alltså naffsade i det som hänger ner men det kan jag tala om att hon inte gör.
Idag slutade jag lite tidigare från jobbet och vad får jag se när jag tittar in genom fönstret? JOOO...
En söt liten vovve som ligger helt gott på bordet och spionerar ut=)  Alltså har hon funnit en bra plats där hon kan ligga ner och se ut vad som sker, annars måste hon ju stå upp i soffan för att se ut.
SMART hund alltså. Men olydig!!!!! En utskällning fick hon för det där genom fönstret, folk måste tyckt jag vart konstig som står där och skriker mot fönsterrutan=( Ack ack! Vilken hund man har!

Man får ju inte le åt sånnahär saker men det var lite sött..hehe.. eller lite gulligt, var tvungen ringa Emil direkt och berätta=)haha.. ett gott skratt har jag iaf fått!

Busfrö till hund man har!
Sötisen ligger oxh sussar nu, förstår int ehur hon kan vara så trött jämt?? Vi har inte gjort något ju? Men imorgon ska vi gå ut och kasta pinne på ängen och sedan ska jag fäörsöka skriva en lapp och få ihop en liten hundetreff på denna ö. För även våra djur behöver komma ut och träffas! Eller så ska jag iaf hitta en vovvekamrat till emira för hon behöver träffa andra hundar=)
Vill bara hennes bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0