Tirsdag!

Igår var en ny dag på denna veckan, gick bra men lite att göra så man fick gå lite rulla tummarna=(
Väl hemma blev det löprunda för mig och emira, emil hade lovat göra god mat som skulle vara en överaskning så det fixade han och när jag väl kom hem vart det klart;) Mmm... Bra man man har då...

Mmm... ratatouili eller vad det heter med en kycklingfilee, mumma! Mer säger jag väl inte...hehe... FUSK!

Sedan blev det ett träningspass på kvällen, jobbarkompisen undrade om jag ville följa med och självklart vill jag det, Emil stannade kvar hemma hos hennes man som är emils kollega på jobbet.
Kärringarna drar på träning, gubbarna sitter hemma, dricker kaffe och snackar skit.

Helt underbart att träna,känns verkligen idag, träningsvärk i rumpan börjar komma...

Ska ta köpa sådant klippkort och vara med ofta=) Kanske arobic på Onsdag.

Efter passet gick vi hem till deras och satt och pratade lite, trevligt, känns härligt att komma ut och träffa folk=) Bara träffas lite, prata och jaa.. allmänt umgås...

Annars idag har det varit lite varierande på jobbet, fick först och främst vara med på frukosten=) Sånmt jag vill göra, var väöl inte så jättemkt men bra komma in i det tills det blir mer folk.
Sedan har jag fått vara i köket lite eller fick hjälpa med en ugnsomlett=)hehe... men skoj det och sedan har jag fått vara med på luchen, servera eller vad man säger. Spännnade!

Gick väl sådär, svårt veta vad man ska göra liksom,. aldrig serverat tidigare=(

Jajja.. nu är jag hemma iaf, gjort en god middag till oss, blev ugnsomlett, blev så sugen på det på jobbet så jag vara bara tvungen göra det här hemma, sen en sallad på det.
Sa till Emil att jhag ska försöka lägga i orning recept för veckordagarna, Lätta recept som jag ska laga varje dag eller åtminstone varannan=) Skopj med lite nytt och sen äre nyttigt att äta varierande med istället för att komma hem hungrig och bara ta nått snabbt och enkelt. PLANERING!

Mira har fått en lite runda idag, kan ta en till lite senare, hoppas även jag orkar gå bort lira lite fotboll idag, se hur det går till här, sen ska vi leta boende, ny leilighet behövs, Fukt överallt i denna=(Grrr... Skit!



Svar på lite frågor:

Japp! vi har ny bostad, flyttat upp till Nord Norge ju, bor på en liten ö nu så vi har ett boende på mindre än 50 kvd men ska finna ett nytt men lite svårt här tyvär då vi inte har några möbler=( Men en lapp ska upp i butiken/posten idag.

Jag ska försöka skicka över bilder till dig Miika så fort vi får tummen ur röven;) hehe.. denna dator eller uppkoppling er så seg så man tröttnar=( Men vi ska fixa!



Har ni haft en trevlig helg då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0