Äntligen lite nya bilder....

Jag börjar väl blogga lite igen men mest med bilder då det säger mer....

gg
Här har vi återigen en bild på grannön trena...
Vill dit en vacker dag på en tur.

jj

ff
Där bak ser man våra hus, de gula=)hehe...
yy
Här har vi den vackra damen som altlid gör sig så fin på bild;)
gg
Havsörn på ett ännu närmare håll=)
yy
Söt tar sig ett litet bad=) se så nöjd hon är med att få springa längs stranden=) var lågvatten så vi kunde gå långt ut=)
kk
Traskar försiktigt!
jj
Glader!
bb
Vackert....


ff
Glad jenta med tång i munnen=)
jj
Hoppa är något hon älskar ju, mest då på folk=)hehe....
hh

oo
Oooo...

Här kom lite bilder från turen idag, jag och en blivande arbetskamrat var ute en sväng och klättrade i Bergen eller vad man kan säga. Trevligt! Mira är trött, har gått ner och lagt sig för tyst är det.
Jag ska ta och dricka massa vatten, känner hur uttorkad jag ärå sugen på vatten...Hahaha....

Sen kanske börja pussla=)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan... Hoppas att allt är bra..Det ska bli roligt när du och emira kommer hem i några dagar..

Det var verkligen riktigt fina bilder..

Alla hälsar ifrån lilla Halmstad...

Hälsa Emil när du pratar med honom...



kramizar Madde

2010-03-30 @ 10:03:14
Postat av: emil

Hej.. förlåt för att jag int hört av mig, mycket att göra här och problem med datorn, allt går bra... skoj att se bilderna på lilla damen. skriver mer på mailen snart. puss

2010-03-31 @ 05:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0