En Torsdag!

Gud va jag älskar en viss reklam på tvn, den vikingline eller vad kryssningsbåten heter, de står där på köpcentret och bara blir så glada och hoppar, folk stirrar och typ tänker???????????? Som människor bara gör när vissa männiksor bara sticker ut=)=)hahaha.. Aaaaaa... vill med hoppa upp och dansa och se allmänt fånig men lycklig ut!
SKa kanske ta göra det när jag väl kommer till ett ciciliserat place;) Går att tänka på=) Så ser ni nån fåne som hoppar skuttar på OLÄMPLIGT place, ere bara jag det!

Jajja... Finns inte mkt tid för att skriva, ska snart tralla till mitt otroligt skojjiga jobb som jag bara längtar så till, nästan så man väntar precis tills man börjar med att gå, trilla in precis en minut i=)hahaha... Näää..

Men leta efter jobb på sitt jobb e inte skoj! Ni får ta åka hit så vi får lite gäster.
Men snart kör säsongen igång, då blir det jobb tror jag!

Ska servera på söndag med, barndop, får väl se hur detta går.

Jaha... Annars planeras det för fullt i mitt huvve, här är det ingen ro, bara får ideeer hela tiden, eventuellt kommer jag kanske hem tidigare i sommar, men försvinner dock lika fort=)hehe... Ska tänka lite till, vill itne sitta emd ett skitjobb utan då kan jag hellre ta en månad semester och njuta av livet lite jag och vovven=) Medans emil e på jobb.

Jajja... Mira är föresten en stygg vovve nu, massa skäll, bitit på saker i två dagar i sträck!!!! ARG! GRRRRRR.....
Förstör så mkt runt när hon gör så=( Jag förstår itne varför?
SKa och handla i helgen så då får vi köpa hem tuggben så det finns här.

Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0