Fläskläpp

Jaaa... Min söta dam var så glad idag när jag kom hem att jag fick en fet kyss och en fläskläpp, Tack min sköna dam.
Matte blidde så glad när läppen bara blödde=)

Men arg kan man ju ej bli, hon är ju så underbar. varje gång jag kommer hem står hon på ovanvåningen i fönstret och stirrar på en galet, svansen viftar men hon står där fram tills man trampar på trappan, då springer hon enr i full fart och man hör hur hon kommer i trappan=)hahaha.. sen har man en galen hund på andra sidan dörren.

Det är alltså helt underbart att komma hem! Ha en dam som verkligen visar all sin kärlek till en.

Tur har vi varit på, komemr bli många sådanna nu när för det första vädret är så otrioligt, visst idag er det litt mulet men de senaste dagarna har det varit så deiligt väder. Sol sol sol....
NU er jag fri och det kommer bli Lååånga turer för mig och Emira. Ta medtermos med kaffe och bara njuta av naturen.
Plugga ska det med göras, skrivas ansökningar och pusslas, har ju kjöpt mig ett pussel som ska vara klart innan emil kommer har jag sagt=)

vad ska ni göra i påsk?
Vore kul med lite komentarerdär ni berättar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0