SNöigt värre

Nu är jag här inne och tänkte skriva en rad.
Här hände ren hel del om dagarna, Mira har fått en liten tur kamrat, arbetskollegan Nathalie tar med henne ut på dagspromenader medans vi är på jobb, schysst! Så ska köpa gott vin till henne som tack!  Mira behöver all motion som bara kan ges!

Annars har vi en skendräktig vovve här hemma, springer runt och adopterar sina leksaker typ=) Väldigt försiktig när hon plockar upp dem, bäddar ner sig och myser=) En fin mamma kommer hon bli en vacker dag. Hoppas hon får chansen till det. Bara det finns tid så, sen måste vi finna henne en god karl med såklart.

Jaaa... annars har vi en nyhet, Emil kommer snart att fara och vara borta i två hela månader från mig och Emira, då får vi roa oss själv, mend et ska gå fint.
Emil ska och jobba på en båt i Södra ishavet=) Spännande! Vi är så stolta över honom=) Så Emil drar väl om en två veckor typ. Själv så stannar jag på ön med Emira och jobbar på hotellet i sommar=)
 Fast ett besök till Halmstad är inbokat den 19 april tror jag det är, då tar jag och Emira bilen och bilar ner i lugn och ro och stannar en vecka typ.

Vad har annars hänt, igår var vi på trevlig middag med Emils jobb, 5 rätters, inte illa inte illa... God mat och gott sällskap. lärde väl mig typ dricka vin, VUXENPOÄNG! Smakade även Lax för första och sista gången, VUXENPOÄNG där med tycker jag. Sen en nackdel med middagen var att norskar inte recpekterar en halvvegtarian. Säger man att man inte äter kött i norge frågar de, men älg då??? ren dååå??? kyckling?? korkade!
Iaf fick jag trycka i mig renkjött för att vara artig! Jag säger itne att det var äckligt men inte heller gott! Smakade som kyckling men jag är lite irriterad fortfarande över sättet att inte ta hänsyn till vad man säger!!!!!!

Jajja! idag är det lördag, vaniljbular bakas, mira gnager på ben, Emil kollar film och jag pluggar lite grann och ska lägga upp lite bilder från förra helgen=) Massa snö!

Hur har ni alla det? Vad händer i helgen?



gott

hh
Utsikt utanfördörren förra helgen,  så vackert väder, denna helgen är dock trist, mulet, storm och snööööö=(

jj
Nice!

tt
Vilepaus på vandringen, massa snö vilket blir ett jäkla motstånd!
ggggg
Utsikt!
ffff
Sötisen=) Vackert!
rr
Vackert
ff
Vilken himmel...Ahhhh... tänk att vara en liten fågel... swiss!

öö
Havsörn!

Nu ska det ätas vaniljbullar, gott gott gott! mmmm....


Kommentarer
Postat av: Mamma och Madde

Hej.. vilka fina snöbilder.. den var fin med emira och emil... hälsar ifrån pappa, sabri och uffe jörgen...

2010-03-06 @ 16:49:03
Postat av: Emma

Vilka vackra bilder :) Jätte fina!



Du vet inte än om du/ni kan ta er ner till bröllopet? Eller det blir kanske bara du isåfall eller hur länge ska Emil vara borta? Trist han ska vara borta så länge, jag hade fått damp haha.

2010-03-06 @ 18:41:20
URL: http://luhanka.se
Postat av: Emma

Klart jag förstår :)De är ju lång lång bit som sagt. Men bilder i mängder hoppas jag vi kommer att ha så du får se :D Hehe. Men i April måste vi ses !!! :D

2010-03-06 @ 21:20:48
URL: http://luhanka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0