Ledsen vovve!

Min sköna dam ser så ledesn ut var dag nu=( Önskar hon hade några lekkamrater att få busa med, ser hur det rycker i kroppen på henne varje gång vi går förbi hundrastgården=( Stackaren! Jag känner mig som världens sämsta matte just nu mend et är inte lätt.

Imorgon ska vi kanske leka med rumble=) En pittbull/amstaff blandning som Mira tycker om=) Får hoppas vi får tiden till det.

Nästa vecka far vi å då ska tösen vår bo i Malmö med hennes uppfödare, ska bli kul för mig och Emil att komma bort men självklart trist att vara från söta Mira så länge=( Men hon komemr få det supert hemma hos dem=) Det vet vi=)

Ska gå in och busa med tösen min som redan gått å lagt sig=(trött,idag ahr vi gått runt toftasjön och grillat ute i kylan=) fy fasen va gott med korv ute;) Älskar vara ute i naturen med söt och vovven vår=)

Mira var nöjd, klämde i sig några korvar hon.....jj
Bjuder på en bild från september/oktober


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Varför inte ge bort en canvastavla i julklapp. Vinn presentkort på min blogg just nu.



Veckans blogg avgörs på måndag - du är väl med? Länkning en hel vecka står på spel.



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-25 @ 22:35:38
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- awwwwh så fin han är!

2010-11-26 @ 01:18:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- awwwwh så fin hon** är!

2010-11-26 @ 01:18:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Kim

vet inte om du fortfarande är aktiv på denna blogg, men jag ger det ett försök :)



jag har skickat iväg en ansökan till Nova Sea och vad jag förstår så verkar det vara som att du bor på Lovund?



Har du några tips och råd om hur jag kan få tag på boende? Letar nu under tiden jag väntar på svar från Nova Sea



Tacksam för svar :) du når mig på [email protected]

2011-01-13 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0