IKEA

Det blev en planerad dag till Ikea, Emira och jag vaknade, var max uppe i 10 min innan vi begav oss ut på tur ner till Trönninge där vi skulle mötas upp och sedan åka vidare vid nio tiden.

Så otroligt underbart väder att det bara var så skönt att vara ute på tur så tidigt, tyst på vägarna och man hörde alla fåglar kvittra, fantastiskt. Längtar så tills vi hittar ett hus så man kan sitta där och bara lyssna och njuta av livet. Slippa all trafik, alla äckliga människor och bara höra skogen, naturen, träden jaa.. Ahhh...
Landet!

Ikea var kul, trevligt, blev lite fynd hem, hela 93 kr handlade jag för. Fick hem två träd, krukor, diskställ(som var målet) och underlägg med pippisar på, passar bra till köket.

Nu står kycklingen i ugnen, salladen är klar och brödet står framme, bara vänta på att det ska bli klart i ugnen så jag får äta lite gott innan Emira och jag tar oss ut, försöka hinna innan solen går ner.

Imorgon är det tillbaka till allvaret, nya jobbet står på schemat, 2 skoldagar typ, sen eventuellt truckkörning och sedan så blir det på passet för upplärning. JAG är verkligen så nervös och stressad för detta, varför? vem vet men så är det bara iaf.

Imorgon återstår att se om det känns BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0